12. Ulusal Pazarlama Kongresi

24 Ekim 2007 Çarşamba

Kongre ile ilgili detaylara daha sonra değineceğim. Ancak, arayı uzatmadan kongre resimlerini aktarmak ve bu güzel kongre için Sakarya Üniversitesi’ne, özellikle de kongrenin gerçekleştirilmesinde büyük emeği olan Remzi Altunışık ve Hayrettin Zengin hocalarıma teşekkür etmek istedim. Hem bizleri çok iyi ağırladılar, hem de çok keyifli tartışma ortamları sağladılar. Tekrar teşekkürler.


Ve işte karşınızda kongreden kareler …

Kongreye Anadolu Üniversitesi’nden kalabalık bir grup olarak katıldık. Soldan sağa doğru: Mine Oyman, Mehpare Argan, Zeynep Özata, Yavuz Odabaşı, Sevgi Öztürk, Gülfidan Barış, Metin Argan, Tuğba Kılıçer, İçlem Er.

Gala yemeği. Fotoğrafı ben çektiğim için ben yokum.


Gala yemeği: Üç silahşörler (İçlem, Ben ve Tuğba)

Dönüş yolundayız. Soldan sağa: İçlem Er, Zeynep Özata, Metin Argan, Gülfidan Barış, Mine Oyman, Mehpare Argan, Sevgiz Öztürk, Tuğba Kılıçer.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Zeynep Hocam,

Bu yasaklanma işi birinin yüzünü güldürdüyse o da Blogger'dır herhalde. Müşteri patlaması yaşıyorlar. Transferinin hayırlı ve yeni sayfanda yazı temponun daha yüksek olmasını dilerim.

Zeynep Özata dedi ki...

Yahu çok komik bir durumla karşı karşıyayım. Wordpress Türkiye'ye kapalı, Blogger da bizim okula. Neden olduğunu anlayamadığım bir sebeple bizim bilgi işlem blogger bloglarına erişimi engellemiş durumda. Güleyim mi, ağlayayım mı bilmiyorum.:)

Adsız dedi ki...

Hocam, ben size karşı bir komplo olabileceği üzerinde duruyorum. Acaba YÖK, blog yazan akademisyenlere karşı operasyon mu yürütüyor?

Zeynep Özata dedi ki...

Bugün açılmış :) Yahu sen niye bana Hocam diyorsun onu da çözebilmiş değilim ki. Ben daha hoca falan değilim. Selim Abi dalga geçiyor benimle. Ha, sen de dalga geçiyorsan o ayrı tabii. :)

Adsız dedi ki...

Nasıl yani. Ben seni gerçekten hoca zannediyordum:)

Neyse isminle hitap ederim artık.

Zeynep Özata dedi ki...

Ünvana bakarsan hocayım aslında da kendimi buna alıştırabilmiş değilim henüz.:)
Nedense içimdeki öğrenci ruhu çok daha güçlü.
Bir de "Hoca" deyince millet bir korkuyor. O yüzden pek kullanmıyorum bu hocalık sıfatını. :)